Skype is down, again

@Skype Skype
A small number of you may have problems signing in to Skype. We’re investigating the cause, and hope to have more details to share soon.

…und man darf nicht mal über Microsoft lästern, weil laut Techcrunch die Übernahme noch nicht abgeschlossen ist.

So ein Mist.

Ich frag mich nur wie große die “small number” of users affected nun wirklich ist. Und wann ich wieder online komme. Ich hab mich mit den Skype-Problemen neulich nicht weiter beschäftigt, nur irgendwo überflogen, dass es an irgendeinem Update lag. Und freute mich, dass ich nicht betroffen bin, weil ich immernoch ne Uralt-Version von Skype laufen hab. Irgendwann gabs mal ein neues Layout und das passte mir gar nicht, v.a. nicht auf meinem Netbook.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s